Kauhajoki 6-12.7

Tänne infoa ja keskustelua isommista tapahtumista.
Saku
IA-oppilas
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:25 pm

Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Saku »

Koneen pako asfalttikoneiden alta johtaa tiensä kauhajoelle 6-12.7 väliselle ajalle.

Kauhajoella ohjelmistossa on 7pvä alkaen Alkeiskurssi 15v tauon jälkeen.

Kauhajoella on kentän alueella majoitusmahdollisuus n.10-20 Ihmiselle. Eli hyppääjiä sinne voi majoittua 100-200 :lol:
Pesumahdollisuuksia ei ole kentällä mutta n.1km linnuntietä / 2km autotietä löytyy saunatilat jotka voi vuokrata viikoksi 100e hintaan. Jos halutaan vuokrata saunaa vain muutamalle päivälle niin hinta on muutaman kympin per päivä.

Laittakaahan alle ketkä olisi tulossa kauhajoelle hyppimään ja minä päivinä koitetaan järjestää pilotteja/toimintaa niille päiville. Laita myös alle mikäli saunamahdollisuus houkuttaa. Varmaan kannattaa sauna ottaa koko viikolle kun ei se useamman hyppääjän kesken paljoa tule maksamaan.

Itse kun olen Kauhajoelta kotoisin haluaisin tietenkin että saataisiin vähän enemmän toimintaa tuolle viikolle. Kauhajoella on joskus aikoinaan hypitty enemmänkin vaasan laskuvarjokerhon toimesta.

Jos on oikein innokasta porukkaa niin voisin koittaa saada muutaman näytöshypyn myytyä kauhajoelle. Tai sitten voitaisiin muuten vain näytösmielessä hyppiä ympäri kylää :D

Pilotti / Mesu
Ma:
Ti:
Ke:
To:
Pe:
La:
Su:
Avatar
Anna Lauhasmaa
Hero
Viestit: 429
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:44 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Anna Lauhasmaa »

Mä tuun viikonlopuksi ja viikollakin voisin huristella sinne yhtenä tai kahtena iltana jos on toimintaa. Lomaa ei tollon oo, joten viikolla en päivisin pääse. :(
“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.”
― Leonardo da Vinci
Avatar
Anna Lauhasmaa
Hero
Viestit: 429
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:44 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Anna Lauhasmaa »

Tännekin vois oikeesti ilmottautua jos on hyppyhaluja. Viikonlopuksi hommaan pilotin, mutta jos ei ihmiset ilmottele itestään niin viikolla ei oo toimintaa.
“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.”
― Leonardo da Vinci
Avatar
Jaakko Keskitalo
Hero
Viestit: 846
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:31 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Jaakko Keskitalo »

Me tullaan ainakin viikonlopuksi. Itse pääsen luultavasti myös yhtenä tai kahtena päivänä viikolla.
Jukka Ruha
Hero
Viestit: 538
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 8:28 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Jukka Ruha »

Tuun viikonloppuna. Ja saunaan pitää päivän päätteeksi päästä.
"Kyyyllä se sieltä pölähtää..."
Ville Rajamäki
IA-oppilas
Viestit: 180
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 8:36 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Ville Rajamäki »

Mä kans vkloppuna.
janne.laitala
PL-oppilas
Viestit: 18
Liittynyt: Su Elo 17, 2014 10:10 am

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja janne.laitala »

Vaikka joka ilta! :D
Avatar
McG
IA-oppilas
Viestit: 183
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:02 pm
Paikkakunta: Sundom

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja McG »

Mä pidän kurssia ainakin ti,ke ja pe, mutta joudun käymään töissä päivisin.
Viikonlopun pelipaikalla ja saunoisin mielellään pe ja la. Tandemeitakin on.
Mitä suurempi kaaos, sitä todennäköisempi lopputulos
- McG rulez
Avatar
Jennimaria Hyvärinen
PL-oppilas
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:54 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Jennimaria Hyvärinen »

Jaakko Keskitalo kirjoitti:Me tullaan ainakin viikonlopuksi. Itse pääsen luultavasti myös yhtenä tai kahtena päivänä viikolla.
Kyllä, yhtenä tai kahtena iltana voisi ajella Kauhajoelle hyppää viikonlopun lisäksi.
“The Guide says there is an art to flying…or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.” -Douglas Adams, Life, the Universe and Everything-
Sami Wainio
PL-oppilas
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:16 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Sami Wainio »

mä voisin lentää 2 päivää silloin, peräkkäista. valitkaa päivät niin olen paikalla. Jos löytyy pilotin retku niin hyppään muina päivinä.

S
Eniten vit...aa kaikki
Avatar
Anna Lauhasmaa
Hero
Viestit: 429
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:44 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Anna Lauhasmaa »

Vähän epävakaista lupaa ens viikolle, mutta hypätään ti/ke kumpana on keliä ja pe-su.
“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.”
― Leonardo da Vinci
Simo C
PL-oppilas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Syys 17, 2014 3:41 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Simo C »

Kauhajoelle tuskin tarvitsee lainailla erikseen mitään, uudet kurssilaiset tarvitsee kamat joka tapauksessa. En ole kuitenkaan 100% varma, eli olisi kiva jos joku vielä varmistaisi :D.
Avatar
Anna Lauhasmaa
Hero
Viestit: 429
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:44 pm

Re: Kauhajoki 6-12.7

Viesti Kirjoittaja Anna Lauhasmaa »

Joo, kamat kulkeutuu paikanpäälle Mäkkärin toimesta, joten niitä ei tarvi kenenkään itse huolehtia.
“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.”
― Leonardo da Vinci
Vastaa Viestiin