Turpaboogiet 2015 Turku

Tänne infoa ja keskustelua isommista tapahtumista.
Avatar
Jennimaria Hyvärinen
PL-oppilas
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:54 pm

Re: Turpaboogiet 2015 Turku

Viesti Kirjoittaja Jennimaria Hyvärinen »

Tarkennusta kuljetustilanteeseen:
Tarjous on pyydetty 45 hengen vessallisesta bussista ja hinta asettuu lähtijämäärästä riippuen jonnekin 30 ja 60euron välille lärvää kohden. Bussi lähtee Seinäjoelta ja ajaa Vaasan sekä Porin kautta Turkuun, sekä Seinäjoelta että Porista on kyytiin tulijoita. Eli NYT herätys ja sitovat ilmottautumiset 12.1. mennessä, että saadaan bussi varaukseen. Mikäli ilmottautumisia ei tule, jokainen järkkäilee kyytinsä sitten itse. Lindan ollessa kaukomailla voit ilmoittaa minulle lähdöstäsi p.o4o8o8o297.
“The Guide says there is an art to flying…or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.” -Douglas Adams, Life, the Universe and Everything-
Jukka Ruha
Hero
Viestit: 538
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 8:28 pm

Re: Turpaboogiet 2015 Turku

Viesti Kirjoittaja Jukka Ruha »

Lindalle oon ilmottanu tulevani jo aikaa sitte, elikkäs mukana 8-)
"Kyyyllä se sieltä pölähtää..."
Avatar
Jaakko Keskitalo
Hero
Viestit: 846
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:31 pm

Re: Turpaboogiet 2015 Turku

Viesti Kirjoittaja Jaakko Keskitalo »

Me mennään kans luonnollisesti bussilla ja huonekin on varattu Börssistä.
Ville Rajamäki
IA-oppilas
Viestit: 180
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 8:36 pm

Re: Turpaboogiet 2015 Turku

Viesti Kirjoittaja Ville Rajamäki »

Itellä jää tänä vuonna väliin, ku pötköttelen tuolloin aurinkorannalla. 8-)

Mut jos joku on pääsemäs lauantaina luennoille, niin käykää kuuntelemas mitä tuosta Kolomnasta on sanottavaa. Itellä kiinnostais lähteä ens kesänä sinne hyppään ja oon käsittäny, et sinne suuntaa joka vuosi aika iso Suomi posse hyppäämään.

Hinnat on ruplan huonon kurssin takia melko huokeat, nii pääsis halvalla takomaan. http://www.aerograd.ru/en/en-about/en-prices/

ps. Onko joku Vaasasta käyny tuolla?

pps. Sori, ku meni vähä ohi aiheen :D
Vastaa Viestiin