M: Wings W9 Hornet 150

Täällä saa ostaa, myydä, vaihtaa ja varastaa. Laita otsikon eteen O, M tai V!
kelju
PL-oppilas
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Huhti 09, 2014 1:39 pm

M: Wings W9 Hornet 150

Viesti Kirjoittaja kelju »

Pitkällisen pohdinnan tuloksena laitetaan myyntiin, comeback antaa odottaa.
Valjaat: Wings W9 8/2004. Eli kokonaisia hyppyvuosia jäljellä 7 kun tämä vuosi ja vuosi 2024 jätetään pois. Tehty noin 180cm pitkälle. Itse 176 ja toiminut hyvin, ja on näillä noin 170 pitkä kaverikin hypännyt menestyksellisesti.
Pääkupu: Hornet 150 5/2000 Kupu ikäisekseen hyvässä kunnossa, punokset kuitenkin vaihtokunnossa. Samin vanha kupu, joten on koulutettu niin hyvin että tulee melkein itsestään patjan viereen, ainakin neljältä ladolta. Avaus ja fleeraus kuitenkin tehtävä itse.
Vv. Pd 143 R 3/1998 Eli vain ensi vuosi toiminta-aikaa. Sen jälkeen siitä voi osaava ommella jotain tai käyttää vaikka uniriepuna vieroitusoireisiin .
RSL on mutta Cypressiä ei, meni vanhaksi niin on poistettu.
Hinta koko roskalle 4000 €.
Kulkeutuu näyttöön ja sovitukseen kerholle helposti, koehyppy ei käy simulaattoria korkeammalta kun tarkastukset ei ole voimassa.
Joku kuitenkin saattaa urputtaa että hinta on korkeahko, joten annetaan hyppääjille 90% alennusta, eli lähtee hintaan 400 €. Maallikoille siis edelleen tuo alkuperäinen hinta.
kelju
PL-oppilas
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Huhti 09, 2014 1:39 pm

Re: M: Wings W9 Hornet 150

Viesti Kirjoittaja kelju »

Loppuunmyyntitarjouksena paketti lähtee hintaan 120 €. Saa häiritä puhelimellakin, jos ei viitti tänne kirjoittaa.
0407612669
Avatar
McG
IA-oppilas
Viestit: 183
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:02 pm
Paikkakunta: Sundom

Re: M: Wings W9 Hornet 150

Viesti Kirjoittaja McG »

Mä otan tuon :D
Mitä suurempi kaaos, sitä todennäköisempi lopputulos
- McG rulez
Vastaa Viestiin