Torstai 28.5

Kaikki hyppäämiseen ja toimintaan liittyvät keskustelut tänne.
Avatar
Anna Lauhasmaa
Hero
Viestit: 429
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:44 pm

Torstai 28.5

Viesti Kirjoittaja Anna Lauhasmaa »

Torstai 28.5 klo 16:30 -->
Pilotti: Kaivolahti
Mesu: Kahu 16.30--> Jukka n. 18-->
VPK:

AKu ei pääse tällä viikolla, mutta Jussi paikkaa torstaina. La ja su hypätään kans, ilmottelen aikatauluista vielä tarkemmin lähempänä.
“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.”
― Leonardo da Vinci
Avatar
Anna Lauhasmaa
Hero
Viestit: 429
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:44 pm

Re: Torstai 28.5

Viesti Kirjoittaja Anna Lauhasmaa »

Joo, mesut vois infota pääsemisistään tänne tai mulle niin päivittelen. Pliiiiiis. :)

Ja jos ei joku tiennyt niin ajankohtaista pilottitilannetta/tapahtumakalenteria voi seurata täältä http://foorumi.vaasanlaskuvarjokerho.ne ... f=10&t=266.
“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.”
― Leonardo da Vinci
Jukka Ruha
Hero
Viestit: 538
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 8:28 pm

Re: Torstai 28.5

Viesti Kirjoittaja Jukka Ruha »

Joo, eli yleensä arkisin oon aina paikalla ennen kuutta jos en muuta ilmota. 8-) Ja nyt torstaina SAATAN olla autoton, kyytiä siis ehkä vailla..selviää päivän aikana mikä tuomio autolle tulee.

Ois hienoo jos mesuilemaan pääsis muitakin, kun olis tarkotus parin viikon aikana kaikkina hyppypäivinä tosissaan treenata träkkimistä. Tai tämä kyllä ajaa kaiken muun ohi omalla kohdalla. Tottakai siinä samalla oppilaitakin pudottelen matkalla ylemmäs, mutta perään hypättäville oppilaille löytynee toinen kouluttaja. :)
"Kyyyllä se sieltä pölähtää..."
Avatar
Jaakko Keskitalo
Hero
Viestit: 846
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:31 pm

Re: Torstai 28.5

Viesti Kirjoittaja Jaakko Keskitalo »

Jukka Ruha kirjoitti:Joo, eli yleensä arkisin oon aina paikalla ennen kuutta jos en muuta ilmota. 8-) Ja nyt torstaina SAATAN olla autoton, kyytiä siis ehkä vailla..selviää päivän aikana mikä tuomio autolle tulee.

Ois hienoo jos mesuilemaan pääsis muitakin, kun olis tarkotus parin viikon aikana kaikkina hyppypäivinä tosissaan treenata träkkimistä. Tai tämä kyllä ajaa kaiken muun ohi omalla kohdalla. Tottakai siinä samalla oppilaitakin pudottelen matkalla ylemmäs, mutta perään hypättäville oppilaille löytynee toinen kouluttaja. :)


Muista träkätä oikeaan suuntaan :lol:
Jukka Ruha
Hero
Viestit: 538
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 8:28 pm

Re: Torstai 28.5

Viesti Kirjoittaja Jukka Ruha »

Jaakko Keskitalo kirjoitti:
Jukka Ruha kirjoitti:Joo, eli yleensä arkisin oon aina paikalla ennen kuutta jos en muuta ilmota. 8-) Ja nyt torstaina SAATAN olla autoton, kyytiä siis ehkä vailla..selviää päivän aikana mikä tuomio autolle tulee.

Ois hienoo jos mesuilemaan pääsis muitakin, kun olis tarkotus parin viikon aikana kaikkina hyppypäivinä tosissaan treenata träkkimistä. Tai tämä kyllä ajaa kaiken muun ohi omalla kohdalla. Tottakai siinä samalla oppilaitakin pudottelen matkalla ylemmäs, mutta perään hypättäville oppilaille löytynee toinen kouluttaja. :)


Muista träkätä oikeaan suuntaan :lol:
Tässä tapauksessa pääasia et edes johonkin :lol: :lol:
"Kyyyllä se sieltä pölähtää..."
Heka
Hero
Viestit: 287
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:18 pm

Re: Torstai 28.5

Viesti Kirjoittaja Heka »

Mä Tuun. Mulla on Vaasa varjo takaluukussa.
Heka
Hero
Viestit: 287
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:18 pm

Re: Torstai 28.5

Viesti Kirjoittaja Heka »

Komento takas tuon vaasavarjon vaan sinne. En kerkeä jäädä.
Jukka Ruha
Hero
Viestit: 538
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 8:28 pm

Re: Torstai 28.5

Viesti Kirjoittaja Jukka Ruha »

Ketään menossa kerholle 17.30 jälkeen kaupunki sepänkylä lähimaastosta? Ei oo kulkupeliä kun vasta huomenna...jos onnistuis liftata junkun kyytiin. 050-3696455
"Kyyyllä se sieltä pölähtää..."
Vastaa Viestiin