Perjantai 17.4

Kaikki hyppäämiseen ja toimintaan liittyvät keskustelut tänne.
Avatar
Anna Lauhasmaa
Hero
Viestit: 429
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:44 pm

Perjantai 17.4

Viesti Kirjoittaja Anna Lauhasmaa »

Perjantai 17.4 klo 16:30 -->
Pilotti: AKu
Mesu: Kahu
VPK: ?

AKu on kentällä neljältä. Joten eka poka lähtee siinä puoli viiden aikaan. Ajoissa paikalle!

Viikonloppu on vähän vielä auki, mutta yritän parhaani. Pilottitilanteen pitäs helpottua kesään mennessä joten ei syytä paniikkiin.
“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.”
― Leonardo da Vinci
Avatar
Anna Lauhasmaa
Hero
Viestit: 429
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 10:44 pm

Re: Perjantai 17.4

Viesti Kirjoittaja Anna Lauhasmaa »

Mä oon todella todella todella pahoillani, mutta tilanne näyttää huomisen osalta vähän siltä, että mulla on huomiselle pilotti vaan sitä puolen päivän tandempokaa varten. Hmh.

Ja koska nää viikonloput nyt jostain syystä tihkaisee niin yritetään sit viikolla enemmän. Prkl! Ens viikolla hypätään siis ainakin ma/ti (jompi kumpi) ja ke. Sormet ja varpaat ristiin, että on keliä kanssa! :)

Ja nyt kun viikonloppuna ihmisillä on vaan aikaa niin kerholla vois suorittaa puukökkää ja muuta kivaa...
“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.”
― Leonardo da Vinci
janne.laitala
PL-oppilas
Viestit: 18
Liittynyt: Su Elo 17, 2014 10:10 am

Re: Perjantai 17.4

Viesti Kirjoittaja janne.laitala »

Nyt kun ei pilottia saatu tälle päivälle, niin
saataisiinko tänään porukkaa kasaan, jos kerättäisiin kerhon ympäristöstä polttopuita, voin tuoda monkkärin ja kärryt johon niitä saisi kerättyä.
Voitais aloittaa kahden maissa!!!
janne.laitala
PL-oppilas
Viestit: 18
Liittynyt: Su Elo 17, 2014 10:10 am

Re: Perjantai 17.4

Viesti Kirjoittaja janne.laitala »

Keskustelin Jaakon kans ja tulttiin siihen lopputulokseen, että pitää pyytää finavialta lupa niihin puihin.
Mutta pilkotaan ja pinotaan jo olemassa olevat puut.
Vastaa Viestiin